Vytvoříme Vám elegantní a moderní webové stránky
Jsme specialisté na tvorbu kvalitních webových stránek. Vytváříme pouze originální webové stránky šité na míru vašim požadavkům a díky tomu dosahujeme prvotřídní kvality webu. Být součástí internetu je přínosné nejenom pro soukromé, ale především pro komerční subjekty.
Webová stánka prezentuje online stav Vaší firmy. Skvěle vypadající a prosperující firma se zastaralou nebo špatně fungující stránkou nepůsobí důvěryhodně a může tak odradit nové zákazníky. Naopak i menší firma s dobře vypadajícími webovými stránkami může konkurovat špičce v oboru. Základem úspěchu je proto efektivní tvorba webových stránek.
Webová prezentace šitá na míru
Webové stránky musí oplývat moderním vzhledem, praktickou hodnotou, originalitou a maximální přehledností. Vezmeme vaše myšlenky, představy a požadavky a kořeníme je kreativitou, nápaditostí a potřebnými standardy a pravidly z pohledu kreativců DriveSpace. Vzniknou tak moderní webové stránky orientované na cílovou skupinu zákazníků.
Respozivní design stránek
Vedle technických záležitostí připravíme unikátní a novodobý vzhled webových stránek s optimálním zobrazením pro všechny druhy nejrůznějších zařízení (mobily, notebooky, netbooky, tablety atd.), poutajícím pozornost návštěvníků, respektive potenciálních zákazníků.
Webdesign a grafické práce
Navrhujeme poutavý design webových stránek, loga, plakáty, letáky, vizitky.. prostě vše co patří ke grafické identitě firmy nebo jednotlivce.
4 kroky k profesionálnímu webdesignu
My se vás nebudeme ptát, jak má váš nový web vypadat, jaký obsah na něm chcete a jak má fungovat. Ptáme se vás na byznys, cíle a zákazníka. Než začneme pracovat na technické realizaci webu, strávíme spoustu hodin plánováním a přípravou webu. Webdesign není jen o grafice, to je jen jeho malá část.
- KROK 1: Analýza byznysu zákazníka a cíle webu - abychom správně pochopili, jaký byznys děláte, kdo je vaše konkurence, jakých cílů by měl web dosáhnout, a především kdo jsou a jak přemýšlejí vaši zákazníci, ptáme se na spoustu otázek.
- KROK 2: Návrh architektury a obsahu webu - Aby web návštěvníka intuitivně provedl celým nákupním procesem až k samotné objednávce nebo poptávce, je třeba vědět, co ho zajímá a jak přemýšlí.
- KROK 3: Návrh modelu webu - model webu je nezbytnou součástí návrhu webu před jeho grafickým zpracováním.
- KROK 4: Grafický návrh webu - Lidé se na váš web nebudou chodit dívat, ale hledat informace. Grafika je tudíž podřízena obsahu a funkcím webu, aby vedla oko návštěvníka správným směrem.